☰  
× صفحۂ اول (current) دین و دنیا(مولانا فضل الرحیم اشرفی) سنڈے سپیشل(صہیب مرغوب) خصوصی رپورٹ(محمد ندیم بھٹی) کلچر(ایم آر ملک) فیچر( طارق حبیب مہروز علی خان، احمد ندیم) متفرق(محمد سعید جاوید) فیشن(طیبہ بخاری ) کچن کی دنیا() خواتین(نجف زہرا تقوی) دنیا اسپیشل(طاہر محمود) سپیشل رپورٹ(نصیر احمد ورک) کھیل(عبدالحفیظ ظفر) سیاحت(نورخان سلیمان خیل)
ستارے جو دمکتے ہیں کسی کی چشمِ حیراں میں ۔۔۔۔

ستارے جو دمکتے ہیں کسی کی چشمِ حیراں میں ۔۔۔۔

تحریر : طیبہ بخاری

02-09-2020

منیر نیازی نے کیا خوب کہا تھا کہ 
 

 

ستارے جو دمکتے ہیں 
کسی کی چشمِ حیراں میں 
ملاقاتیں جو ہوتی ہیں 
جمالِ ابرو باراں میں 
یہ نا آباد وقتوں میں 
دلِ ناشاد میں ہو گی 
محبت اب نہیں ہو گی 
یہ کچھ دن بعد میں ہو گی 
گزر جائیں گے جب یہ دن 
یہ اُن کی یاد میں ہو گی 
طالبیہ کہتی ہیں ’’مجھے موسم سرما بہت پسند ہے اور اس بار تو قدرت نے بہت مہربانی کی برفباری سے بہت لطف انداز ہونے کا موقع ملا ، ہمارے پیارے دیس کو خدائے بزرگ و برتر نے قدرتی حسن سے مالا مال کر رکھا ہے اور ہم بھی کتنے عجیب لوگ ہیں اپنی جنت کے بارے میں بہت کم جانتے ہیں ۔
مجھے سیاحت کا بہت شوق ہے اور اس بار میں نے اپنے شوق کو جی بھر کر پورا کیا ۔گلیات اور دیگر خوبصورت مقامات کی خوب سیر کی ۔ میرا آپ سب کو مشورہ ہے کہ جب کبھی فرصت ملے تو سیاحت ضرور کریں ۔اس سے آپ کی صحت پر خوشگوار اثرات مرتب ہوتے ہیں اور علم میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ رہی بات ملبوسات کی تو مجھے کوٹ ، پینٹ ، جیکٹس ، ٹائیٹس ، جینز ، فلیپر ، لانگ اور شارٹ شرٹس بہت پسند ہیں آج ’’ دنیا ‘‘ سے ملاقات میں میں نے آپ کیلئے اپنی پسند کے چند ٹرینڈز کا انتخاب کیا ہے جو آجکل بہت اِن ہیں امید ہے آپ کو بھی یہ سب بہت پسند آئیں گے ۔ ‘‘
 

 

گذشتہ شماروں سے پڑھیں