☰  
× صفحۂ اول (current) دنیا اسپیشل سنڈے سپیشل خصوصی رپورٹ کھیل فیشن دین و دنیا ادب کیرئر پلاننگ
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

آج اور کل

علامہ محمد اقبالؒ

وہ کل کے غم و عیش پہ کچھ حق نہیں رکھتا

جو آج خود افروز و جگر سوز نہیں ہے

وہ قوم نہیں لائق ہنگامہ فردا

جس قوم کی تقدیر میں امروز نہیں ہے!

(ضرب کلیم سے انتخاب)

مزید پڑھیں

بھارت میں انتخابی دنگل شروع ہو چکا ہے پر چور ، چوکیدار، جیل اور ’’انتخابی ہتھیار‘‘ کا کھیل جاری ۔۔۔ الزامات کا رُخ ایک بار پھر پاکستان کی جانب ۔۔۔انتہا پسندوں کا ’’نیا پینترہ‘‘ ہندو اپنے ہی دیس میں غیر محفوظ ہیں، مسلمانوں سے نفرت کے نام پر ووٹ دو ۔

مزید پڑھیں

کہتے ہیںدور کے ڈھول سہانے ہوتے ہیں مگر یہ محاورہ پرویز منظور خان پر پورا نہیں اترتا۔دور کے’’ ڈھولوں‘‘ نے اس کی زندگی کے 28قیمتی برس چھین لئے ،جن کے لئے دن رات ایک کیا،وہی اس کی شناخت کے درپے ہیں،اب اس سے اس کی شناخت چھیننے پر کام ہو رہا ہے۔اس سے امریکی شہریت واپس لینے کا مقدمہ زیر سماعت ہے۔62سالہ پرویز خان اپنی پوری جوانی امریکہ میں گنوابیٹھامگر سب لاحاصل ۔

مزید پڑھیں

ٹیسٹ میچ میں سنچری بنانا یقینا اعزاز کی بات ہے، ڈبل سنچری بنانا اُس سے بھی بڑا اعزاز ہے لیکن ٹرپل سنچری بنانا وہ کارنامہ ہے جس پر ایک بلے باز جتنا بھی فخر کرے کم ہے۔ ٹیسٹ کرکٹ کی تاریخ میں اب تک 30ٹرپل سنچریاں بنائی گئی ہیں جن میں پاکستان کے چار بلے باز بھی شامل ہیں۔

مزید پڑھیں

عائشہ کہتی ہیں ’’موسم تیزی سے بدل رہا ہے موسم بہار تمام موسموں کی جان اور قدرت کا سب سے حسین تحفہ ہے ۔ بہار میں چہرے پھولوں کی طرح کھِل اُٹھتے ہیں ۔ میرا مشورہ ہے کہ اس موسم میں سیر و تفریح ضرور کریں کیونکہ اس سے صحت اور خوبصورتی پر انتہائی خوشگوار اثرات مرتب ہوتے ہیں ۔

مزید پڑھیں

آج معاشرے میںلوگوں کی زندگیاں سکون سے محروم ہیں ۔ اس کیفیت کے بہت سے اسباب ہیںلیکن سامنے کی بات یہ نظر آتی ہے کہ اخلا ق اچھے نہیں رہے ۔بہت ساری پریشانیا ں پید اہی نہ ہوں اگر بعض اخلاقی برائیوں سے بچاجائے اور کچھ اچھے اخلاق اختیا ر کیے جائیں ۔ہما رے دین میں اخلا ق کی جو اہمیت ہے وہ سب پر واضح ہے۔ اچھا مسلمان ہونے کیلئے اچھا اخلا ق ہو نا ضروری ہے ،کوئی بد اخلا ق شخص اچھا مسلمان نہیں ہوسکتا ۔

مزید پڑھیں

شادی کے بعد جب وہ مل کر جھاڑو پھلانگنے کو تھے تو جارج نے سوچا کہ اسے کوئی ایسی بات کہنی چاہیے جس سے اس کے خاندان کی عزت میں اضافہ ہو ۔ آخر اسے وہ بات سوجھ گئی۔’’خدا ہی میرا وارث ہے!‘‘ اس نے اعلان کیا۔’’ جو میں چاہتا تھا اس نے مجھے دے دیا۔‘‘اس کے ردِ عمل میں لوگوں کے چہرے پر جو تا ٔثر ابھرا اسے دیکھ کر اس نے مزید کچھ کہنے سے گریز کیا۔

مزید پڑھیں

دنیا میں کون ہے جسے مسائل کا سامنا نہیںہے؟ کون ہے جسے زندگی کے مسائل کو روزانہ کی بنیاد پرحل نہیں کرنا پڑتا ؟اسی لئے Problem Solvingکی مہارت کو دنیا کی تمام مہارتوں کی ماں قرار دیا جا سکتا ہے۔ دنیا کے کسی بھی میدانِ عمل میں جو جتنا بڑا لیڈر ہے اس نے اپنی مہارت کے میدان میں اُتنا ہی بڑا مسئلہ خوش اسلوبی اور مہارت سے حل کیا ہوتا ہے۔

مزید پڑھیں

حکایت شیخ سعدی ؒ جامع جواب

ایک فلسفی نے ایک مجذوب سے پوچھا کہ کیوں سائیں جی ! خدا جب نظر نہیں آتا تو پھر تم لوگ اس کی گواہی کیوں دیتے ہو۔ اور جب ہر کام اللہ ہی کرتا ہے تو پھر بندہ مجرم کیوں ہے ؟ اور شیطان جب آگ سے بنا ہوا ہے تو پھر اسے دوزخ میں ڈالنے سے اس کو کیا تکلیف ہوگی۔ آگ آگ کو کیسے تکلیف دے سکتی ہے؟

مزید پڑھیں

تِرے ملنے کا اِک لمحہ …بکھر جائے تو موسم ہے

دنیا فیشن

ماڈل : عائشہ
فوٹو گرافی : عامر چشتی
میک اپ : K R CREW