☰  
× صفحۂ اول (current) عالمی امور سنڈے سپیشل کھیل کچن کی دنیا خواتین فیشن فیچر متفرق دین و دنیا ادب کیرئر پلاننگ
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

ان سطور کے منظر عام پر آنے تک برطانیہ کا منظر نامہ بدل چکا ہوگا۔وہاںجمہوری قوتیں شدید بحران سے دوچار ہیں۔سیاسی جماعتوں کا داخلی بحران کسی بھی سابقہ بحران سے زیادہ پیچیدہ اور پریشان کن ہے، اور یہ بریگزٹ سے جڑا ہوا ہے۔آئر لینڈ نے برطانیہ سے ’’آزادی‘‘ کے ریفرنڈم کا مطالبہ کر کے اسے مزید پیچیدہ بنا دیا ہے۔گزشتہ چند برسوں میں برطانیہ میں یہ دوسرا استعفیٰ ہے۔ قبل ازیں پانامہ سکینڈل کا نشانہ بننے والے ڈیوڈ کیمرون ایوان وزیر اعظم سے واپس لوٹ چکے ہیں۔

مزید پڑھیں

٭:لوک سبھا الیکشن 2019ء کئی سوالات ، شبہات اور تصورات کی داستانیں تاریخ کے سپرد کر گئے

٭:بڑے بڑے برج ہی نہیں الٹے سیاسی پنڈتوں کی پیشگوئیاں بھی پلٹا کھا گئیں

٭:جس’’ بات‘‘ کا ڈر بھارت کے اندر محسوس کیا جا رہا تھا ’’وہی بات ہو گئی ‘‘

مزید پڑھیں

کسی بھی بائولر کے لئے ہیٹ ٹرک کرنا ایک بہت بڑا اعزاز ہے۔ ہیٹ ٹرک کا مطلب یہ ہے کہ مسلسل تین گیندوں پر تین وکٹیں حاصل کرنا۔ کرکٹ کی تاریخ میں کئی ایسے بائولرز گزرے ہیں جنہوں نے ٹیسٹ اور ون ڈے کرکٹ میچوں میں ہیٹ ٹرک کا اعزاز حاصل کیا۔ لیکن اگر کوئی بائولر ورلڈکپ کے کسی میچ میں یہ کارنامہ سرانجام دیتا ہے تو اس کی مسرت میں کئی گنا اضافہ ہو جاتا ہے۔

مزید پڑھیں

چکن سٹیک

اجزاء:چکن بون لیس700گرام،لہسن کا پیسٹ دو چائے کے چمچ،کُٹی لال مرچ دو چائے کے چمچ،سویا ساس تین کھانے کے چمچ،کوکونٹ آئل دو کھانے کے چمچ،شہد ایک کھانے کا چمچ،شاشلک سٹکس حسبِ ضرورت،نمک1/2چائے کا چمچ، (ساتے ساس کے لیے)کوکونٹ آئل دو کھانے کے چمچ،کٹی پیاز ایک عدد،کُٹی لال مرچ دو عدد،لہسن ایک چائے کا چمچ،مکھن پچاس گرام،چینی ایک چائے کا چمچ،کوکونٹ مِلک ایک کپ،سویا ساس دو کھانے کے چمچ،پی نٹ بٹر دو کھانے کے چمچ ترکیب:چکن کو لمبائی میں کاٹ لیں۔اب اس میں لہسن،کُٹی لال مرچ،سویا ساس،کوکونٹ آئل،شہد اور نمک لگا کر رکھ دیں،پھر انہیں شاشلک سٹکس پر لگا کر 180ڈگری سینٹی گریڈ پر تیس منٹ بیک کر لیں۔(ساتے ساس کے لیے)کوکونٹ آئل،پیاز،کُٹی لال مرچ،لہسن،چینی،کوکونٹ مِلک،پی نٹ بٹر اور سویا ساس کو مکس کر لیں۔اب اسے گرم کیے ہوئے مکھن میں پکائیں اور سٹیک کے ساتھ پیش کریں۔

مزید پڑھیں

ایک زمانہ تھا کہ مرضِ قلب اور ذیا بطیس کی بیماری جوانی کا دور گزرنے کے بعد لاحق ہوتی تھی،لیکن بھلا ہو جدید طرزِ زندگی اور نئی نئی خوردنی اشیاء کا کہ اب یہ امراض بچوں اور نوجوانوں کو بھی نہیں چھوڑتے۔برٹش میڈیکل جرنل کی حالیہ رپورٹ میں یہ تشویش ظاہر کی گئی ہے کہ نوجوانوں میں فربہی پریشان کُن ھد تک تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ایک اندازے کے مطابق ایک تہائی نوجوانوں کا وزن معمول سے زیادہ ہے اور دس فیصد سے زیادہ موٹاپے کی حد میں ہیں اور یہی موٹاپا ذیا بطیس اور امراضِ قلب کی جڑ ہے۔اس سلسلے میں والدین بھی کسی حدتک قصور وار ہیں۔

مزید پڑھیں

اقراء عزیز کہتی ہیں ’’ رنگوں کے بناء زندگی ادھوری ہے ، جو لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ موسم گرما میں رنگ روٹھ جاتے ہیں یا گہرے رنگوں کا استعمال نہیں کرنا چاہئے تو میں انہیں یہ مشورہ دینا چاہوں گی کہ سارے موسم من کے موسم ہوتے ہیں ،

مزید پڑھیں

وہ بچپن کے دن جب ایک کم سن لڑکی گڑیوں سے کھیل رہی تھی،کھلونے اکھٹے کرتی تھی،اور چھوٹے چھوٹے گھروندے بناتی ہے ، اس کے ہاتھوں سے گڑیاچھین کے شادی کے بندھن سے کیونکر باندھ دیا جاتا ہے ۔۔۔کم سن بچیوںکو بھیڑبکریوں کی طرح ہانک کے شادی کے نام پرایک عمر رسیدہ شخص کو سونپ دیا جاتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ایک ایسی ہی خاتون اپنی کہانی سناتی ہے ۔

مزید پڑھیں

خلیفہ عبد المجید ثانی کی معزولی اور سقوط خلافت کا نامبارک اقدام امت مسلمہ کے لئے بیسویں صدی کا سب سے بڑا حادثہ تھا۔ مسلمانوں کا مستقبل تاریک ہوگیا مقاماتِ مقدسہ اغیار کے قبضہ میں چلے گئے۔ عالمِ عرب میں اسرائیل نے جنم لیا پاکستان دو لخت ہوا ،افغانستان میں آتش فشاں پھٹا ،بابری مسجد نے چیخ و پکار کی، وادئ کشمیر مسلمانوں کا مقتل بن گئی، عراق کا عرق نکال دیا ، لبنان خون میں نہا گیا،

مزید پڑھیں

حضور نبی کریم ﷺکے سامنے ایک صاحب نے اپنے زمانۂ جاہلیت کی آپ بیتی سنائی اور اس کا حسرت ناک نقشہ کچھ اس طرح کھینچا کہ نبی پاک ﷺبے قرار ہوگئے۔

مزید پڑھیں

اس بات سے کئی ماہ قبل اتوار کے روز مالک اور مالکن گرجاگھر سے لوٹے تو آتے ہی مٹلڈا کی طلبی کے لیے گھنٹی بجائی اور اسے کہا کہ ٹام کو پورچ میں بلائے۔مالک کے لہجے اور چہرے پر خوشی تھی۔ انہوں نے بتایا کہ ہولٹ کاٹن مل کے مالک ایڈون ہولٹ نے پیغام بھیجا ہے کہ ان کی بیگم کو ٹام کی ہنرمندی بے حد پسند آئی ہے۔

مزید پڑھیں

کامیابی کیا ہے؟اس سوال کا جواب دینے کیلئے لوگوں کو بہت سوچ بچار کرنا پڑتی ہے کیونکہ اس سوال کا جواب دینا اس لئے مشکل ہے کہ ایک فرد کی کامیابی اکثر دوسرے فرد کے لئے کوئی بڑے معانی نہیں رکھتی اور دوسری بات یہ ہے کہ ہر فرد کے لئے کامیابی کی تعریف الگ ہے کیونکہ ہر فرداپنے اپنے انفرادی انداز اور تناظر میں دیکھتا ہے ۔

مزید پڑھیں

فرمان رسول اللہ ﷺ

جس کام سے میں تمہیں منع کردوں اس سے اجتناب کرو اور جس کام کا تمہیں حکم دوں اسے بقد راستطاعت بجالاؤ ۔تم سے پہلے لوگوں کو ان کے سوالات کرنے اور انبیاؑ سے اختلاف رکھنے نے انہیں تباہ وبرباد کر دیا۔ (بخاری،مسلم)

مزید پڑھیں

خوشبو کی طرح پھیل چمن تا بہ چمن تُو۔۔۔۔۔۔

دنیا فیشن

ماڈل : اقراء عزیز
فوٹو گرافی : عامر چشتی
میک اپ : K R CREW