☰  
× صفحۂ اول (current) دین و دنیا دنیا اسپیشل طب رپورٹ فیشن سنڈے سپیشل کچن کی دنیا متفرق کھیل خواتین روحانی مسائل
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺنے ارشاد فرمایا’’ خدا کی قسم میں دن میں ستر دفعہ سے زیادہ اللہ تعالیٰ کے حضور میں توبہ اور استغفار کرتا ہوں۔‘‘(رواہ البخاری)

مزید پڑھیں

’’15سو شمسی سال کی دوری پر کوئی نہ کوئی رہتا ہے۔ کوئی نہ کوئی ہے جو مسلسل ہم سے رابطے کی کوشش کررہا ہے اورہم اگلے 30سال میں ا س مخلوق تک پہنچ جائیں گے‘‘۔نوبل انعام کمیٹی نے اسی تحقیق پر فزکس کا نوبل انعام دیا ہے۔

مزید پڑھیں

پاکستان سمیت دنیا بھر میں125ملین سے زائد افراد سورائسس یعنی چنبل میں مبتلا ہیں۔طب یونانی‘مشرقی ‘اسلامی میں سورائسس اور دیگر جلدی امراض کے علاج کیلئے سو سے زائد تحقیق شدہ جڑی بوٹیاں موجود ہیں۔ اہل یورپ سورائسس کا زیادہ شکار ہیں۔اس جلدی مرض میں سوزش ہو کر جلد کی سطح کھردری ہو جاتی ہے اورمچھلی کی طرح جلد کے خشک چھلکے اترتے ہیں ۔

مزید پڑھیں

بھارت خود کو ایک کامیاب جمہوری ریاست قرار دیتا ہے مگر حقیقت میںیہ جمہوریہ ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہے۔اس وقت بھارت میں 67 آزادی و علیحدگی کی تحریکیں کام کر رہی ہیں، جن میں 17 بڑی اور 50چھوٹی تحریکیں ہیں۔ بھارت کے 162 اضلاع پر انتہا پسندوں کا مکمل کنٹرول ہے۔ ناگالینڈ ، مینر ورام ، منی پور اور آسام میں یہ تحریکیں عروج پر ہیں جبکہ بھارتی پنجاب میں خالصتان تحریک زوروں پرہے اور مقبوضہ کشمیرکا حال تو سب ہی جانتے ہیں۔

مزید پڑھیں

٭:کیوں ایک اور دھرنا ۔۔۔کیوں ایک اور مارچ ۔۔۔؟

٭:یہ بھی طے نہیں کہ دھرنا ہو گا ، مارچ ہو گا یا جلسہ ۔۔۔ہو گا بھی یا نہیں ۔۔۔؟

مزید پڑھیں

باربی کیو بریانی

اجزاء:چکن 1/2کلو،چاول دو کپ،ادرک لہسن دو کھانے کے چمچ،دہی1-1/2کپ،لیموں ایک عدد،انڈے دو سے تین عدد،ہری مرچ پانچ سے چھ عدد،پودینہ حسبِ ضرورت،ٹماٹر دو سے تین عدد،تلی پیاز1/2کپ،کٹی پیاز آدھی،ثابت گرم مصالحہ حسبِ ضرورت،لال مرچ دو چائے کے چمچ،کُٹی لال مرچ دو چائے کے چمچ،نمک حسبِ ذائقہ،پسا گرم مصالحہ دو چائے کے چمچ،پسا دھنیا ایک چائے کا چمچ،ہلدی1/2چائے کا چمچ،جائفل جاوتری1/2چائے کا چمچ،پسی الائچی حسبِ ضرورت،چاٹ مصالحہ ایک چائے کا چمچ،کیوڑا ایک چائے کا چمچ

مزید پڑھیں

ایک بھارتی جریدے سے پتہ چلا کہ بھارتی ریاستوں، شہروں اور دیہات میں مسلمانوں نے ناصرف ادارے قائم کئے تھے بلکہ ہندوئوں اور دوسرے مذاہب کے ماننے والوں کو عزت سے نوازا تھا۔

مزید پڑھیں

پاکستان میں عالمی کرکٹ پورے طور پر بحال ہونے والی ہے ،یورپی ممالک کی ایک دو مزید ٹیموں نے پاکستان آنے پر آمادگی ظاہر کر دی ہے اس سلسلے میں آسٹریلیا،برطانیہ اور آئرلینڈ کے حکام لاہور اور اسلام آباد کے دورے کے بعد واپس جا چکے ہیں ۔

مزید پڑھیں

قالین کے داغ ،با آسانی صاف

گھر میں چھوٹے بچے موجود ہوں تو اکثر قالین پر داغ دھبے پڑ جاتے ہیں۔جنہیں صاف کرنے کے لیے آپ ڈٹرجنٹ کی مدد لیتی ہیں،کچھ داغ تو سرف سے صاف ہو جاتے ہیں،جبکہ کئی ضدی داغ ہزار کوششوں کے باوجود پوری طرح نہیں مٹتے اور اپنا رنگ چھوڑ جاتے ہیں۔جن کی وجہ سے ایک سال پہلے خریدا گیا قالین بھی پرانا اور بے رونق لگنے لگتا ہے۔

مزید پڑھیں

اولاد کی اصلاح

حضرت یوسف ؑکے برادران سے کبیرہ اور شدید گناہ سرزد ہوئے ۔حضرت یعقوبؑ نے صاحبزادوں سے قطع تعلق کرنے یا ان کو نکالنے کی بجائے انہیں مصر سے غلہ لانے کے لیے بھیجا۔ اور انہیں معاف کر دیا۔ بالآخر وہ سب اپنی خطاؤں پر نادم اور گناہوں سے تائب ہوئے اس سے معلوم ہوا کہ اگر اولاد سے کوئی گناہ و خطا سر زد ہو جائے تو باپ کو چاہیے کہ تربیت کر کے ان کی اصلاح کی فکر کرے ، اور جب تک اصلاح کی امید ہو قطع تعلق نہ کرے۔ہاں اگر اصلاح سے مایوسی ہو جائے اور ان کے ساتھ تعلق قائم رکھنے میں دو سروں کے دین کا ضرر محسوس ہو تو پھر قطع تعلق کر لینا مناسب ہے۔

مزید پڑھیں

کڑوا سچ

(1)ماں کے سوا کوئی وفادار نہیں ہوتا۔

مزید پڑھیں

کبھی نظر میں بلا کی شوخی ،کبھی سراپا حجاب آنکھیں۔۔۔۔

دنیا فیشن

ماڈل : انمول نور
فوٹو گرافی : عامر چشتی
میک اپ : نرگس سیلون