☰  
× صفحۂ اول (current) دین و دنیا خصوصی رپورٹ غور و طلب متفرق سنڈے سپیشل فیشن کچن کی دنیا کھیل شوبز دنیا اسپیشل رپورٹ گھریلو مشہورے روحانی مسائل
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

جونہی ربیع الاوّل شریف…کے ماہِ مقدس کا آغاز ہوتا ہے تو عاشقانِ رسولِ عربی صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم …خوشی سے جھوم اُٹھتے ہیں۔اور اِس پورے ماہِ مقدس کو انتہائی عقیدت و احترام اور شایانِ شان طریقے سے مناتے ہیں…گھر گھر محافلِ جشنِ عید میلادالنبی صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم کا انعقادہوتا ہے …گلیوںاور بازاروں کودلہن کی طرح سجادیا جاتا ہے …مساجد اور بلندوبالا عمارات پہ چراغاں کے خوبصورت مناظر آنکھوں کو فرحت آنگیں نظارے پیش کرتے ہیں…

مزید پڑھیں

تنم گلے ز خیابانِ جنتِ کشمیر

دل از حریمِ حجاز و نوا ز شیراز است

مزید پڑھیں

سابق وزیراعظم نواز شریف کی بیماری کے متعلق خبریں گردش کر رہی ہیں۔ ڈاکٹروں کے بیانات آتے رہے کہ سابق وزیراعظم کے خون کے پلیٹ لیٹس کم ہوتے رہے ہیں۔ ایک صحت مند آدمی کے خون میں Platlets کی مقدار 150,000 سے450,000 تک ہوتی ہے۔

مزید پڑھیں

یہ تاریخی فوارہ ایوب خان نے امریکہ کے صدر آئزن ہاور کے استقبال کے لیے بنوایا تھا جنہوں نے صدر پاکستان کی دعوت پر دسمبر 1959ء میں پاکستان پہنچنا تھا۔ دوران تعمیر اس کے چاروںطرف قناتیں تان دی گئی تھیں اور ان کے اندر ہی اندر خفیہ انداز میں کام ہوتا رہا۔کسی کو کچھ پتہ نہ تھا کہ اس چوراہے پر یکا یک یہ پردے کیوں لگ گئے ہیں، لوگ بس تجسس بھری نظروں سے دیکھتے ہوئے گزر جاتے تھے۔

مزید پڑھیں

ہمارا خون کا رشتہ ہے سرحدوں کا نہیں

ہمارے خون میں گنگا بھی چناب بھی ہے

مزید پڑھیں

تابش خورشید نور ماہ پانی کی جھلک

مزید پڑھیں

چٹنی پراٹھا رول

اجزاء:چکن300گرام،دہی دو کھانے کے چمچ،کریم دو کھانے کے چمچ،ادرک لہسن کا پیسٹ ایک چائے کا چمچ، ہری مرچ کا پیسٹ دو کھانے کے چمچ،نمک1/2چائے کا چمچ،کالی مرچ 1/2 چائے کا چمچ،کچے پپیتے کا پیسٹ دو کھانے کے چمچ (پراٹھے کے لیے اجزاء) آٹا دو کپ،نمک حسبِ ضرورت،تیل حسبِ ضرورت (ساس کے لیے اجزاء) کریم1/2 کپ، مایونیز 1/2 کپ،لہسن دو کھانے کے چمچ،کالی مرچ1/2چائے کا چمچ،نمک1/4چائے کا چمچ،چینی ایک چائے کا چمچ (گارنش کے لیے)لیٹس لیوز اور ٹماٹر حسبِ ضرورت

مزید پڑھیں

پاکستان 1947میں معرض وجود میں آیا اور ٹھیک پانچ سال بعد یعنی 1952 میں اسے ٹیسٹ کا درجہ مل گیا۔ پاکستان کو ٹیسٹ کا درجہ آئی سی سی کے ایک اجلاس میں دیا گیا۔ اس کے ساتھ ہی پاکستان نے بھارت کا پہلا دورہ کیا اور بھارت کے ساتھ اکتوبر 1952میں پہلا ٹیسٹ میچ کھیلا۔ اس میچ میں جو ٹیسٹ ٹیم کھیلی ان میں سے کئی ایک نے آگے چل کر بہت کامیابیاں حاصل کیں۔

مزید پڑھیں

ملکی میوزک انڈسٹری پر ایک طائرانہ نظر ڈالی جائے تو چند نام ایسے نمایاں نظر آتے ہیں جو اپنی شب و روز کاوشوں کی بناء پر دنیا بھر میں منفرد شناخت بنانے میں کامیاب ہوئے ہیں ،ان میں 80 ء کی دہائی میں پاپ گلوکاری میں عالمگیر اور محمد علی شہکی نے شہرت پائی۔ ان کا چرچا آج تک ہے۔ ان کے بعد تحسین جاویداور حسن جہانگیراوردیگر نے پاپ گائیکی میں نام کمایا۔

مزید پڑھیں

بابری مسجد کیس کا فیصلہ سپریم کورٹ نے محفوظ کر لیا تھا ۔یہ فیصلہ اب 16نومبر سے پہلے ہی سنایا جائے گا کیونکہ چیف جسٹس ریٹائرڈ ہونے والے ہیں۔اس مسجد کی شہادت انتہائی المناک تھی۔ ’’کوبرا پوسٹ‘‘نامی ایک بھارتی ویب سائٹ نے یہ انکشاف کیا کہ دسمبر 1992ء بابری مسجد کی شہادت جذباتی مظاہرین کے اچانک حملے کا شاخشانہ نہیں تھا۔ بابری مسجد کی شہادت انتہاپسندہندوجماعتوںکی باقاعدہ منصوبہ بندی کا نتیجہ تھی ۔

مزید پڑھیں

آئر لینڈ میںپیش آنے والا دلخراش واقعہ دنیا بھر میں زیر بحث ہے۔ دوسرے ملک کے سہانے سپنوں کو حقیقت کا رنگ دینے کے لئے اپنے ملک سے نکلنے والے 39افراد نے ایک ٹرک میں دم گھٹنے سے جان دے دی ۔مرنے والوں میں سے ایک بچی مسلسل اپنے باپ کو ایس ا یم ایس کر رہی تھی کہ ۔۔۔’’ابو میں مر رہی ہوں ،ابو میں مر رہی ہوں‘‘۔۔ لیکن کئی سو میل دورموجود ابو بے بسی کی تصویر بنے ہوئے تھے، وہ کچھ بھی کرنے سے قاصر تھے۔

مزید پڑھیں

کیا سبز چائے پینی چاہیے؟

ہارون آباد سے ارم طاہر لکھتی ہیں کہ سبز چائے صحت کے لیے کیسی ہے؟ایک نارمل انسان جس کا وزن بھی مناسب ہو کیا وہ بھی سبز چائے پی سکتا ہے؟ دانتوں یا جلد کے لیے سبز چائے کے مضر اثرات تو نہیں ہیں؟یہ بھی بتائیں کہ ٹی بیگ والی استعمال کرنی چا ہیے یا کھلی جو عام مل جاتی ہے۔بعض لوگ کہتے ہیں کہ ٹی بیگ والی سبز چائے میں کیمیکلز شامل ہوتے ہیں جس وجہ سے وہ نقصان دہ بن جاتی ہے۔پلیز وضاحت فرمادیں۔

مزید پڑھیں

16 آنے کی رشوت

قدرت اللہ شہاب

 

میں نے دفتر کے باہر بورڈ آویزاں کر رکھا تھا، جس پر تحریر تھا: ’’ملاقاتی ہر سوموار اور جمعرات کو صبح 9 بجے سے 12 تک بلا روک ٹوک تشریف لا سکتے ہیں‘‘۔

ایک روز ایک مفلوک الحال بڑھیا آئی، رو رو کر بولی کہ میری چند بیگھے زمین کی منتقلی کے لئے پٹواری رشوت کے بغیر کام کرنے سے انکاری ہے۔ تین چار برسوں سے دھکے کھا رہی ہوں، لیکن کہیں شنوائی نہیں ہوئی۔اس کی دردناک بپتا سن کر میں نے اسے گاڑی میں بٹھایا اور جھنگ شہر سے 60-70 میل دور اس گاؤں کے پٹواری کو جا پکڑا۔ڈپٹی کمشنر کو اپنے گاؤں میں دیکھ کر بہت سے لوگ جمع ہو گئے۔پٹواری نے سب کے سامنے قسم کھائی، یہ بڑھیا بڑی شر انگیز ہے اور جھوٹی شکایتیں کرنے کی عادی ہے۔ تصدیق کے لیے پٹواری نے مقدس کتاب کی قسم کھائی ۔ایک نوجوان نے مسکرا کر کہا :’’جناب ذرا یہ بستہ کھول کر بھی دیکھ لیں‘‘۔ہم نے بستہ کھولا تو اس میں پٹوار خانے کے رجسٹر بندھے ہوئے تھے،میرے حکم پر پٹواری بھاگ کر ایک اور رجسٹر اٹھا لایا اور سر جھکا کر بڑھیا کی اراضی کا انتقال کر دیا۔میں نے بڑھیا سے کہا:’’لو بی بی تمہارا کام ہو گیا، اب خوش رہو‘‘۔

بڑھیا کو میری بات کا یقین نہ آیا اور پاس کھڑے نمبردار سے کہا:’’سچ مچ میرا کام ہوگیا ہے؟‘‘۔

نمبردار نے تصدیق کی تو بڑھیا کی آنکھوں سے بے اختیار آنسو نکل آئے، اس کے دوپٹے کے ایک کونے میں کچھ ریزگاری بندھی ہوئی تھی اس نے اسے کھول کر سولہ آنے گن کر اپنی مٹھی میں لیے اور اپنی دانست میں نظر بچا کر چپکے سے میری جیب میں ڈال دیئے۔اس ادائے معصومانہ اور محبوبانہ پر مجھے بے اختیار رونا آ گیا۔ کئی دوسرے لوگ بھی آب دیدہ ہو گئے، یہ ’’سولہ آنے واحد رشوت‘‘ ہے، جو میں نے اپنی ساری ملازمت کے دوران قبول کی۔ اگر مجھے سونے کا پہاڑ بھی مل جاتا تو میری نظروں میں ان سولہ آنوں کے سامنے اس کی کوئی قدر و قیمت نہ ہوتی۔ میں نے ان آنوں کو آج تک خرچ نہیں کیا کیوں کہ میرا گمان ہے کہ یہ ایک متبرک تحفہ ہے جس نے مجھے ہمیشہ کے لئے مالا مال کر دیا۔(’’شہاب نامہ‘‘ )

مزید پڑھیں

پریشانیاں دور

مجھے تعجب ہے اس شخص پر جسے کوئی خوف لاحق ہو اور وہ دعا نہ پڑھے جو صحابہ کرام ؓنے خوف کے وقت پڑھی تھی ۔وہ دعا یہ ہے :

{ حَسْبُنَا اللّٰہُ وَنِعْمَ الْوَکِیْلُ} (سورۃ آل عمران : آیت ۱۷۳)

مزید پڑھیں

تابشِ خورشید نور ِماہ پانی کی جھلک ۔۔۔

دنیا فیشن

ماڈل : ریشم
فوٹو گرافی : عامر چشتی
میک اپ : نرگس سیلون