☰  
× صفحۂ اول (current) دین و دنیا(حاجی محمد حنیف طیب) خصوصی رپورٹ(ایم آر ملک) خصوصی رپورٹ(محمد رمضان) عالمی امور(صہیب مرغوب) صحت(ڈاکٹر آصف محمود جاہ ) سنڈے سپیشل(طیبہ بخاری ) فیشن(طیبہ بخاری ) فیچر(پروفیسر عثمان سرور انصاری) کچن کی دنیا() انٹرویوز(مرزا افتخاربیگ) کھیل(عبدالحفیظ ظفر) خواتین(روہاب لطیف) خواتین() خواتین() خواتین() رپورٹ(طاہر محمود) متفرق(آسیہ پری ) متفرق(آمنہ وحید)
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

قرآن پاک میں ارشادباری تعالیٰ ہے، ترجمہ ’’اﷲتعالیٰ سے ڈروجس طرح ڈرنے کا حق ہے۔‘‘(سورہ آل عمران )

مزید پڑھیں

پاکستان میں گندم کی مجموعی پیداوار 25ملین (2.5 کروڑ) ٹن ہے جبکہ ماہانہ ضرورت 20لاکھ ٹن ہے۔پنجاب 1.90 کروڑ ٹن گندم پیدا کرنے والا صوبہ ہے ۔ مہنگائی نے جہاں غریب پاکستانیوں کی کمر توڑ رکھی ہے وہاں آٹے کے بحران کے بعد اس کی قیمت تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی ہے۔

مزید پڑھیں

بہاولپور جاتے ہوئے دریائے ستلج کا پل عبور کریں تو ایک لمحے کیلئے تاحد ِ نظر پانی کے بجائے ریت ہی ریت کا منظر مبہوت کر دیتا ہے۔ یہ بھی ایک کرشمہ ہے کہ انجینئرز کی مخالفت کے باوجود سندھ طاس معاہدے کے تحت جنوبی پنجاب کی اراضی کو سیراب کرنے والے دریائے ستلج ،دریائے بیاس اور دریائے راوی کو انڈیا کے حوالے کردیا گیا۔

مزید پڑھیں

اگلے چند برسوں میں دنیا کتنی بدل جائے گی؟ یہ آپ کے تصور میں بھی نہیں ہے۔ ایک ماہر عمرانیات نے کہا ، ’’انسان کوجتنا عروج ملنا تھا ، مل چکا ،انسانی ذہن میں مزید ترقی کو سنبھالنے کی سکت نہیں، اب زوال اس کامقدر ہو گا ۔انسان نے ہی دنیا میں زہر گھولا ہے۔

مزید پڑھیں

اللہ تعالیٰ نے پاکستان کو بے شمار نعمتوں سے نوازا ہے۔ سبزیاں اللہ کی خاص نعمتوں میں سے ہیں۔ پاکستان میں ہر طرح کی موسمی سبزیاں دستیاب ہیں۔ سبزیوں میں تمام غذائی اجزاء، وٹامنز، معدنیات اور خاص طور پر فائبر (ریشہ) وغیرہ موجود ہوتے ہیں۔ سبزیاں کھانے سے آدمی تندرست و توانا رہتا ہے۔ بیماری کے دوران سبزیوں کے استعمال کی خاص طور پر تاکید کی جاتی ہے۔ اچھی صحت کے لیے فریش اور سبز پتوں والی سبزیوں کی افادیت مسلمہ ہے۔

مزید پڑھیں

٭:کیا بات تجزیوں اور تبصروں سے کہیں آگے نکل چکی ۔۔۔؟

مزید پڑھیں

یہ کائنات کی رونقیں اور انسان کا وجود بذاتِ خود ایک لفظ’’کن‘‘ کی مرہونِ منت ہے ۔ﷲ تعالیٰ نے ارشاد فرمایا ’’کن ‘‘ہوجا تو’’ فیکون‘‘ ہوگیا۔ بس اس ایک لفظ کے ساتھ سب کچھ وجود میں آگیا۔ سب سے پہلے ﷲ پاک نے فرشتوں اور جنات سے کلام فرمایا ،حکم صادر فرمایا کہ انسان کو سجدہ ریز ہوجائو۔

مزید پڑھیں

جھینگا آلو بریانی اجزاء:جھینگے1/2کلو،اُبلے چاول1/2کلو، آلو1/2کلو ، دہی1/2کپ،ٹماٹر دو عدد،پیاز دو عدد،ادرک لہسن کا پیسٹ دو چائے کے چمچ،لال مرچ دو چائے کے چمچ،نمک ایک چائے کا چمچ،ہلدی1/2چائے کا چمچ،پسا دھنیا ایک چائے کا چمچ،زیرہ ایک چائے کا چمچ،کالی مرچ1/2چائے کا چمچ، چھوٹی الائچی چار عدد،زردے کا رنگ حسبِ ضرورت، تیل 1/2کپ،ہری مرچ،ہرا دھنیا حسبِ ضرورت،پودینہ حسبِ ضرورت

مزید پڑھیں

شوبزنس میں شہرت پانا ہر آرٹسٹ کا خواب ہوتا ہے، شوبزنس سے شہرت پانے والے فنکار خاص بن جاتے ہیں۔ خاص بننے کے بعد عام انسانوں کی طرح رویہ رکھنا ہر ایک کو نہیں آتا۔ کچھ لوگ بھو ل جاتے ہیں کہ وہ اسی زمین سے سفر شروع کرکے آسمان تک پہنچے ہیں۔

مزید پڑھیں

تاریخ کا پہلا کرکٹ ٹیسٹ 1877 میں میلبورن (آسٹریلیا) میں انگلینڈ اور آسٹریلیا کے درمیان کھیلا گیا۔ یہ میچ 15مارچ سے 19مارچ تک کھیلا گیا۔ یعنی پہلا ٹیسٹ میچ ہی پانچ روزہ تھا۔

مزید پڑھیں

کہا جاتا ہے کہ بچے فرشتوں کا روپ ہوتے ہیں ان کے چہرے پر معصومیت اور تازگی سے ہر کسی کو ان کی طرف کشش ہوتی ہے کہ وہ ہر کسی سے پیار اور محبت حاصل کرتے ہیں ۔جس کی وجہ سے وہ ملنے والے پیار اور اور پیار دینے والے کو اپنا سمجھتے ہیں ۔

مزید پڑھیں

کچھ لوگ بہت زیادہ سونے کے عادی ہوتے ہیں،جبکہ بعض لوگ مختلف وجوہات کی بناء پر بے خوابی کا شکار ہو جاتے ہیں۔ دونوں ہی علامات کسی نارمل اورتندرست انسان کی نشانی نہیں ہیں۔ جس طرح کھانے کے معاملے میں اعتدال ضروری ہے اسی طرح نیند کے معاملے میں بھی توازن ہونا ضروری ہے۔موجودہ دور میں بے خوابی کی شکایت عام ہے اور ہر ایج گروپ کے افراد نیند نہ پوری ہونے کی شکایت کرتے نظر آتے ہیں۔متعدد افراد اس حد تک بے خوابی کا شکار ہوتے ہیں کہ انہیں رات کو سونے کے لیے روزانہ نیند آور ادویات استعمال کرنی پڑتی ہیں۔

مزید پڑھیں

ہار مونز کے عدم توازن سے انسان میں بہت سے مسائل پیدا ہو جاتے ہیں جو کہ مستقبل میں کئی بیماریوں کا سبب بن جاتے ہیں۔ دراصل ہمارے ہاں ’’پولسٹک اووریز سنڈروم‘‘کی بیماری عام ہے ۔ اس کا مطلب ہار مون کی خرابی ہے۔اس کی وجوہات پر نظر ڈالی جائے توسب سے بڑی وجہ غذا ہے۔یہ بیماری ایک غذائی بگاڑاس وجہ سے بھی ہے کیونکہ ہم وہی نظر آتے ہیں جو ہم کھاتے ہیں۔غذا ہی ہمارے خون کا حصہ بنتی ہے اور اسی سے بیماریاں بھی جنم لیتی ہیں۔

مزید پڑھیں

سوئیٹر پر لگے روئوں کے چھوٹے چھوٹے گولے دیکھنے میں بہت بُرے لگتے ہیں جنہیں دیکھ کر محسوس ہوتا ہے کہ سوئیٹر بہت پُرانا ہے،جو اکثر ان کپڑوں کے ساتھ ہوتا ہے جنہیں زیادہ استعمال کیا جائے،جبکہ کچھ نئے کپڑوں پر بھی یہ روئیں بن جاتی ہیں۔بہر حال وجہ جو بھی ہو انہیں صاف کرنا بھی ایک مشکل مرحلہ لگتا ہے ، بعض دفعہ اس کی صفائی کے لیے ایسے برش کا استعمال کرتے ہیں جن کی وجہ سے سوئیٹر ہی خراب ہو جاتا ہے۔ ذیل میں ہم بتاتے ہیں کہ کس طرح آپ ان روئوں کو صاف کر سکتے ہیں۔

مزید پڑھیں

فضائی آلودگی سے متعلق تشویشات کی ایک طویل تاریخ ہے۔ قدیم ایتھنز اور روم کے شہریوں نے انسانی صحت اور تعمیر شدہ ماحول پر اس کے اثرات کے بارے میں شکایات کا ذکر کیا۔ سموگ کی اصطلاح سب سے پہلے ڈاکٹر ہنری انٹون ڈیس ویکس نے1905میں اپنے مقالے \'\'فوگ اینڈ سموگ" میں استعمال کی ،اس کے بعد 1900 کی دہائی میں لندن میں سموگ کو دھواں اور دھند کے مرکب کے طور پر بیان کیا گیا

مزید پڑھیں

کچن میں ہوتی کھٹر پٹر پہ علی کچن کی طرف آیا۔ سامنے ہی کھلے کیبنٹ کے سامنے چھپ کے بیٹھے اپنے چھ سالہ اور ساڑھے چار سالہ بیٹوں کو مزے مزے سے منہ میں کچھ چباتے دیکھ کر وہ ساری بات سمجھ کر مسکرا پڑا۔ شوبی صہبی۔۔۔

مزید پڑھیں

بچے پھول جیسے ہوتے ہیں،ان کے معصوم چہرے سورج کی پہلی کرن سے مشابہت رکھتے ہیں۔ بچوں نے پڑھ لکھ کر ملک کے مستقبل کا معمار بننا ہوتا ہے لیکن یہی معصوم پھول ڈالی سے ٹوٹ کر گلیوں کی دھول بن جاتے ہیں جس کی ایک صورت چائلڈ لیبر کی ہے۔چائلڈ لیبرسے مراد کم سن بچوں سے محنت مشقت اور ملازمت کروانا ہے۔

مزید پڑھیں

نگاہوں میں خمار آتا ہوا محسوس ہوتا ہے ۔۔۔۔