☰  
× صفحۂ اول (current) دین و دنیا(مولانا فضل الرحیم اشرفی) سنڈے سپیشل(صہیب مرغوب) خصوصی رپورٹ(محمد ندیم بھٹی) کلچر(ایم آر ملک) فیچر( طارق حبیب مہروز علی خان، احمد ندیم) متفرق(محمد سعید جاوید) فیشن(طیبہ بخاری ) کچن کی دنیا() خواتین(نجف زہرا تقوی) دنیا اسپیشل(طاہر محمود) سپیشل رپورٹ(نصیر احمد ورک) کھیل(عبدالحفیظ ظفر) سیاحت(نورخان سلیمان خیل)
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

{عن النعمان بن بشیر رضی اللہ عنہما قال قال رسول اللہ ﷺمثل المؤمنین فی توادہم و تراحمہم و تعا طفہم مثل الجسد اذاشتکی منہ عضو تداعی لہ سائر الجسد بالسہر والحمی۔} (متفق علیہ)    

مزید پڑھیں

 کورونا وائرس کو لے کر عالمی برادری متحرک ہے،اس کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ 27دسمبر 2019کو پہلا کیس سامنے آنے پر دنیا یہ جان گئی تھی کہ ’’یہ اچھا وائرس نہیں ہے‘‘۔    

مزید پڑھیں

1952 میں مقبوضہ کشمیراسمبلی سے خطاب کرتے ہوئے جواہر لال نہرو نے کہا تھا کہ’مقبوضہ کشمیر، پاکستان اور انڈیاکی جائیداد نہیں۔    

مزید پڑھیں

حقہ ہمارے کلچر اور وسیب کی ایسی نشانی ہے جو آہستہ آہستہ ماضی کا حوالہ بنتی جارہی ہے۔ بستی یاگائوں کے بزرگ جب چوپال پر یا دارہ پر کسی خوشی یا غم کے موقع پر اکٹھے ہوتے تو دائرے میں گھومنے والا بڑی ’’نڑی ‘‘والا فر شی حقہ ان کے اتحاد،رشتوں اور تعلق کی علامت بنتاتھا۔    

مزید پڑھیں

 موجودہ حکومت اپنے نئے کپتان اور پرانے کھلاڑیوں کے ساتھ میدان میں اتری تو ظاہر ایسا کیا جارہا تھا کہ اب سب کچھ تبدیل ہوجائے گا اور ایک نیا و خوشحال پاکستان شہریوں کا مقدر ہوگا۔    

مزید پڑھیں

 دنگل کا کھیل بھی کراچی کی عمومی زندگی میں بڑی ہلچل مچائے رکھتا تھا۔ یہاں قومی کے ساتھ ساتھ بین الاقوامی سطح کے مقابلے بھی ہوا کرتے تھے۔    

مزید پڑھیں

منیر نیازی نے کیا خوب کہا تھا کہ     

مزید پڑھیں

کرسپی میکرونی اجزاء:اُبلی میکرونی1/2پیکٹ،کرسپی شاٹس1/2پیکٹ،ٹومیٹو کیچپ1/2کپ،کالی مرچ ایک چائے کا چمچ،نمک ایک چائے کا چمچ،کُٹی لال مرچ ایک چائے کا چمچ،سرکہ ایک کھانے کا چمچ،سویا ساس ایک کھانے کا چمچ،لہسن ایک کھانے کا چمچ،تیل تین سے چار کھانے کے چمچ،ہری پیاز سرونگ کے لیے    

مزید پڑھیں

کلینزنگ کے آٹھ اصول  چہرے کا قدرتی حسن اور نکھار قائم رکھنے کے لیے اس کی صفائی کا خاص خیال رکھنا ضروری ہے۔  

مزید پڑھیں

بیسویں صدی کے پہلے نصف حصے کو دوران دو عالمی جنگوں نے یورپ کو تباہی کے دہانے پر پہنچادیا۔ 

مزید پڑھیں

1179ء میں مسلمانوں کا ایک قافلہ شام سے مصر کی طرف معمول کے سفر پر تھا ،یہ ان دنوں کی بات ہے جب صلاح الدین کی ایوبی سلطنت پر حکومت تھی کہ راستہ میں صلیبی جنرل جس کا نام برنس تھا جو نصرانی حکمران تھا نے اپنے ساتھیوں کے ہمرا قافلہ کو روکا اور ان سے مال و اسباب سمیت سب مویشی ضبط کر لئے۔    

مزید پڑھیں

 یہ ایک حقیقت ہے کہ 1992ء سے پہلے پاکستانی ٹیم کے پاس دو ایسے مواقع آئے جن کا مناسب طور پر فائدہ نہ اٹھایا جا سکا۔ کرکٹ کے کچھ نقاد اسے بدقسمتی سے تعبیر کرتے ہیں لیکن جہاں ہم نے غلطیاں کیں انہیں بھی تسلیم کرنا چاہیے۔    

مزید پڑھیں

 درہ خیبر کو ہم ایک شہرہ آفاق گزر گاہ کہہ سکتے ہیں جو برصغیر میں جنگجو حملہ آوروں اور فاتحین کی گزر گاہ رہی۔ ایسے حملہ آور بھی درہ خیبر سے گزرے جنہوں نے تاریخ کا رخ موڑ دیا ۔ایک پتھر پر نشان موجودہے ،یہ نشان شیر خدا حضرت علی ؓکابیان کیا جاتا ہے ۔    

مزید پڑھیں

حزیں لدھیانوی

شرار دل کے لیے روشنی نظر کے لیے اثاثہ کچھ تو مجھے چاہیے سفر کے لیے شبوں کے زخم سے سینہ چمن چمن ہے مگر یہ سارے پھول ہیں محبوبۂ سحر کے لیے خزاں کا دور، ستم باغباں کا، سنگ زنی تمام عمر ہیں یہ امتحاں شجر کے لیے سوئمبروں کی ہیں رسمیں نہ دورِ تیر و کماں شعور چاہیے اب رزمِ خیر و شر کے لیے حزیںؔ اُسے بھی سرِ رہ گزار لے آئے جو ایک دل کا دیا رہ گیا تھا گھر کے لیے    

مزید پڑھیں

ستارے جو دمکتے ہیں کسی کی چشمِ حیراں میں ۔۔۔۔

دنیا فیشن

ماڈل : طالبیہ
فوٹو گرافی : عامر چشتی
میک اپ : K R CREW