☰  
× صفحۂ اول (current) فیشن(طیبہ بخاری ) متفرق(خالد نجیب خان) دین و دنیا(مولانا محمد الیاس گھمن) روحانی مسائل(مولانا محمد یونس پالن پوری) دنیا اسپیشل(صہیب مرغوب) صحت(ڈاکٹر آصف محمود جاہ ) سنڈے سپیشل(طیبہ بخاری ) خصوصی رپورٹ(ایم آر ملک) سپیشل رپورٹ(عبدالحفیظ ظفر) کچن خواتین(نجف زہرا تقوی)
Dunya Magazine
Loading...
Loading...
Loading...

دیگر خصوصی مضامین اور مستقل سلسلے

 عبیداللہ علیم نے کیا خوب لکھا تھا کہ     

مزید پڑھیں

    ایک میان میں دو تلواریں نہیں سما سکتیں۔ یہ بات یقینا ہم میں سے ہرکسی نے سنی ہوئی ہے ۔ مگر افغانستان میں ایک ہی دن میں تقریباً ایک ہی وقت میں دو مختلف مقامات پردو مختلف شخصیات کی حلف برداری کی تقریبات نے لوگوں کو حیران کر دیا ۔  

مزید پڑھیں

یہ 27ویں رجب المرجب نبوت کا گیارہواں سال ہے۔ مکہ سے نجران کی جانب تقریباً 90 کلو میٹر دور طائف کی وادی میں قبیلہ ثقیف کے سرداروں کی باتیں سماعت نبوت کو خراش رہی تھیں۔ قرن الثعالب پر روح الامین(جبرائیل علیہ السلام )کی ملاقات اور عرض داشت آپﷺ کی آنکھوں کے دھندلکے دائروں میں گھوم  رہی تھی۔ مقصود کائنات کے ملائم و گداز وجود پر طائف کے نوکیلے    

مزید پڑھیں

ماں

مائیں بچوں کی تربیت دو طرح سے کرتی ہیں۔ایک قسم کی ماںاپنی بیٹی کوسکھاتی ہے تم شوہر کے گھر کا اور اپنے گھر کا موازنہ مت کرنا ۔وہ اسے جھکنا، سیکھنا اور نرمی رکھنا سکھاتی ہے۔ اسے نئے گھر میںاپنے لئے جگہ بنانا اور اس کے بعد اپنی جائز بات منوانابتاتی ہے۔ لیکن مائوں کی دوسری قسم بتاتی ہے کہ ۔۔بیٹی ،تم اگر آج جھک گئی پھر زندگی بھر جھکنا پڑے گا۔ اس قسم کی مائیں اپنی بچیوں کو اینٹ کا جواب پتھر سے دینا سکھاتی ہیں ۔ کہتی ہیں کسی کی ہلکی سی ایک بات کے جواب میں سب کی بولتی بند کر دینا۔ اس قسم کی مائیں زندگی لمبی پاتی ہیں اور نہ ہی خوبصورت ۔وہ اس خوبصورت زندگی کو لڑائی جھگڑے میں ہی کھو دیتی ہیں۔     

مزید پڑھیں

آندھی میں دعا کیجئے    جب تیز ہوا چلتی یا آندھی آتی تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم یہ دعا پڑھتے تھے: اَللّٰھُمَّ اِنِّیْ اَسْئَلُکَ خَیْرَھَا وَخَیْرَ مَا فِیْھَا وَ خَیْرَمَا اُرْسِلَتْ بِہٖ وَاَعُوْذُبِکَ مِنْ شَرِّھَا وَشَرِّ مَا فِیْھَا وَشَرِّ مَا اُرْسِلَتْ بِہٖ ’’اے اللہ میں تجھ سے مانگتاہوں وہ بھلائی (جو طبی طور پر) اسمیں تو نے رکھی ہے، اور وہ بھلائی جو اس میں پوشیدہ ہے، یعنی منافع،اور اے اللہ میں تیری پناہ مانگتاہوں اس کی برائی سے اور اس چیز کی برائی سے جو اس میں رکھی گئی ہے،اور اس چیز کی برائی سے جس کے لئے اس کو بھیجا گیا ہے۔ ‘‘     

مزید پڑھیں

 مودی ہندو ازم کی لہر لے کر اٹھے اب انتہا پسند ی ان کا سرمایہ ہے۔روزگار نہ ملنے سے ہندوئوں نوجوانوں کی بڑی تعداد ریڈیکل ہو چکی ہے۔یہی بے روز گار ہندو The Rashtriya Swayamsevak Sangh(آر ایس ایس )کا سرمایہ ہیں۔  

مزید پڑھیں

اللہ تعالیٰ بہ یک وقت رحیم و کریم اور قہارو جبار ہے۔ یہ کائنات اسی کی عظیم الشان ہستی کا پرتو ہے اور یہاں وقوع پذیر ہونے والے واقعات و حادثات اسی کی نشان دہی کرتے ہیں۔    

مزید پڑھیں

٭:کسی نے شائد انہی لمحات کیلئے کہا تھا کہ جو ڈر گیا وہ مر گیا۔۔۔ ٭:یہ فیصلہ انسانیت کو کرنا ہی پڑے گا کہ ’’کورونا سے ڈرونا‘‘۔۔۔ اور سب کو مل کر ہو گا لڑنا ۔۔۔۔    

مزید پڑھیں

 کبھی گارے مٹی سے بنا گھر خوشیوں کا گہوارا ہوا کرتا تھا ،باپ ،ماں ،بیٹی ،بیٹے ،بہوجیسے رشتے ایک ہی آنگن اور چھت تلے گھر کی رونق ہوتے تھے، رشتوں کا تقدس تھا خالہ ،پھوپھی ،ممانی ،ماموں ،چچا ،چچازاد بہن ، خالہ زاد ،ماموں زاد جیسے رشتے خاندان کی زنجیر میں ایک کڑی کی طرح جڑے ہوتے مگر وقت نے آنکھیں پھیرلیں تو رشتوں کے نام تک بدل گئے ماموں ،چچا ،خالو جیسے رشتے ’’انکل ‘‘بن گئے ۔    

مزید پڑھیں

شاہی خاندان میں پیدا ہونے کا مطلب اب یہ نہیں کہ آپ کے ذمے کوئی کام نہیں۔ پچھلی چنددہائیوں میں یورپ کے شاہی خاندانوں میں مختلف حوالوں سے ڈائون سائزنگ کی گئی ہے۔    

مزید پڑھیں

پائن ایپل سموتھی اجزاء: پائن ایپل ایک کپ،دودھ 1/2 لیٹر،چینی چار کھانے کے چمچ،دہی ایک کپ، برف حسبِ ضرورت،کالا نمک چُٹکی بھر،پودینہ گارنشنگ کے لیے ترکیب: بلینڈر میں پائن ایپل،دودھ، چینی، دہی،برف اور کالا نمک ڈال کر اچھی طرح بلینڈ کریں۔آخر میں پودینے سے گارنش کر لیں۔    

مزید پڑھیں

بچوں کے لیے بہترین غذائیں بچوں کے لیے کھانے کی چیزیں خریدتے وقت غذائیت کو مدِ نظر رکھنا ضروری ہے۔والدین مارکیٹ میں متعارف ہونے والی نئی غذائوں یا نئے ذائقوں کو آزمانا چاہتے ہیں۔    

مزید پڑھیں

جس طرح ہر چیز کے مثبت اور منفی پہلو ہوتے ہیں اسی طرح سوشل میڈیا کے بھی مثبت اور منفی پہلو اس کے استعمال پر منحصر ہیں۔ اگر مثبت پہلو کی بات کی جائے تو سوشل میڈیا کئی لحاظ سے ہر ایک کے لیے مفید ہے۔ چند پہلو درج ذیل ہیں۔    

مزید پڑھیں

چاند چہرہ ستارہ آنکھیں ۔۔۔۔

دنیا فیشن

ماڈل : صدف
فوٹو گرافی : عامر چشتی
میک اپ : K R CREW